We zijn van nature nieuwsgierig naar hoe ondernemers tegen ons en onze dienstverlening aankijken. Door continu en gestructureerd het gesprek daarover aan te gaan, leren we steeds beter waar behoeften liggen en hoe die zich ontwikkelen. Vooral door goed te luisteren, begrijpen we beter waar en hoe we met onze dienstverlening relevant blijven.
Welke klus moet er worden geklaard? Wat wil een ondernemer bereiken in een bepaalde situatie? En welke ervaring streeft hij na? We verplaatsen ons in de persoon waarbij omstandigheden vaak sterk bepalend zijn voor de behoefte. Het is aan ons om dat klantperspectief te combineren met de nieuwste technieken en zakelijke inzichten.
We kiezen spitsvondige oplossingen die onze klanten waarderen. We omarmen de kracht van kleine ideeën. Dat doen we door bestaande middelen slim te combineren in onze adviezen en te innoveren rondom onze basisdienstverlening. Een succesfactor voor het slagen van innovaties is het inrichten van goed lopende processen. Een goed idee kan sneuvelen als het niet in het juiste proces is ingebed.
De overheid biedt innovatieve en duurzame ondernemers – in vrijwel alle sectoren – een breed scala aan fiscale en financiële stimuleringsregelingen. Zo biedt de WBSO financiële ondersteuning voor ondernemingen die zich bezighouden met speur- en ontwikkelingswerk. De WBSO kan een entreebewijs tot de Innovatiebox zijn, maar ook tot projectfinanciering bij de bank of overheid. De overheid maakt milieuvriendelijke en energiebesparende investeringen aantrekkelijk via fiscale regelingen. De MIA en EIA bijvoorbeeld, bevorderen de aankoop van milieuvriendelijke investeringen of apparatuur. VAMIL stimuleert de marktintroductie van jouw milieuvriendelijke productie-innovaties.