
Debiteurenbeheer nu als gratis feature in Exact Online
Debiteurenbeheer nu als gratis feature in Exact Online
3 april 2024

Wil je ervoor zorgen dat je tijdig betaald krijgt, een solide klantrelatie behoudt en tegelijkertijd je administratieve lasten verlicht? Vanaf januari 2024 is Debiteurenbeheer een kosteloze functie in Exact Online Boekhouden Plus, Professional en alle branche specifieke edities van Exact Online. Het enige wat je hoeft te doen, is het zelf te activeren. Is dit iets voor jou? We delen graag meer informatie met je.
Wat is Debiteurenbeheer?
Met Exact Online Debiteurenbeheer kun je automatisch herinneringen versturen op basis van het meest geschikte communicatiescenario en betalingsregelingen vastleggen. Hierdoor wordt de administratieve last verminderd en wordt geen enkele openstaande factuur meer vergeten. Het is echter van cruciaal belang dat de administratie up-to-date is. De Debiteurenbeheer cockpit biedt inzicht in de geplande herinneringen en zorgt ervoor dat je meer controle hebt. En dit alles kan volledig worden geïntegreerd in je bestaande financiële administratie in Exact Online.
Wat zijn de voordelen?
- Automatisch versturen van herinneringen
- Diverse communicatiescenario’s
- Een uitgebreide debiteurenbeheer cockpit
- Mogelijkheid tot het toevoegen van betaallinks aan de herinneringen
- Beheren van betalingsregelingen
Hoe activeer ik Debiteurenbeheer?
Ga naar de instellingen via de administratienaam, klik op het tabblad Debiteurenbeheer en vink ‘Inschakelen’ aan. Op deze pagina vind je ook een onboarding video van 8 minuten waarin in 8 stappen wordt uitgelegd hoe je een vliegende start maakt met Debiteurenbeheer. Wil je meer informatie over bepaalde instellingen? Bekijk deze pagina van Exact Online.
Hulp nodig?
Als je hulp nodig hebt bij het verder automatiseren van je administratie, neem dan contact op met onze collega Patricia Janssen, adviseur accountancy, op telefoonnummer +31 (0)40 240 95 24 of per e-mail op pjanssen@joanknecht.nl. Ze staat klaar om je te helpen.